![Avatar](https://secure.gravatar.com/avatar/04c226f5c3be35ac75656a100c1e4e61.jpg?s=64&r=g&d=https%3A%2F%2Fprawokultury.pl%2Fstatic%2Fimg%2Favatar.png)
Kto słucha danych użytkowników?
![](
/media/cache/2c/cc/2ccc2385d252c1d6d6d18290d31e571a.jpg
)
„Czy się podobało?” – to pytanie, na które chciałoby znać odpowiedź wielu artystów. Analiza danych o użytkownikach może pomóc w znalezieniu odpowiedzi. Nie wspominając już o ustaleniu trendów w celu odpowiedniego planowania kolejnych albumów, tras koncertowych, sposobów marketingu. Czyje są te dane i kto może z nich korzystać? Gdzie leży równowaga pomiędzy interesem artystów, ich wydawców, a prywatnością użytkowników? W tym roku na CopyCampie będziemy szukali odpowiedzi także na te pytania. Zapraszamy zwłaszcza na wystąpienie Glorii González Fuster pt. „Who is listening to the data subject?”